Jak by měla vypadat vizitka?

 Vizitky jsou nezbytné pro téměř každou firmu a osobu, která podniká. Díky nim je možné prokázat identitu značky a propagovat ji. Nosit by je měli především ti, kteří zastávají vysoké posty-ředitelé, manažeři nebo odborníci. Jak vytvořit dobrou vizitku? Co by měla vizitka obsahovat? Velmi důležité je promyšlené umístění informací na vizitce, abyste ji mohli hrdě…Continue reading Jak by měla vypadat vizitka?

tisk

Jak probíhá příprava fototapety?

Fototapety jsou velmi populární. Jak doplněk k slavnostní akci, tak reklamní formát. Co je třeba mít na paměti, když zvažujeme jejich nákup? Jak by měl vypadat design fototapety, jaká technologie se používá k jeho výrobě? Jak dlouho to všechno trvá a kolik to stojí? Projekt fototapety – jak by měl vypadat? Design fototapety se může…Continue reading Jak probíhá příprava fototapety?

Co jsou to archy papíru a jaké mají výhody?

Archy papíru jsou hladké, neskládané archy papíru, které slouží k realizaci různých druhů tisku. Díky nim je možný levný a rychlý tisk jednostranných a oboustranných materiálů. Můžete je použít mj. pro tisk letáků nebo plakátů. Jaké výhody a využití mají archy papíru? Jaké jsou výhody archů papíru? Mezi největší výhody těchto produktů patří: nízké náklady…Continue reading Co jsou to archy papíru a jaké mají výhody?

plakát

REKLAMNÍ PLAKÁTY

Hlavním úkolem plakátů je zasáhnout co největšího okruh příjemců prostřednictvím správně postavené komunikace-reklamního sloganu nesoucího nebanální reklamní grafiku. Propagují se tak například umělecké aktivity: divadelní představení, filmové projekce, koncerty nebo sportovní akce.   Při navrhování reklamních plakátů se snažíme, aby konečný výsledek upoutal pozornost, vzbudil zájem potenciálního publika. Podle našeho názoru by reklamní plakáty měly…Continue reading REKLAMNÍ PLAKÁTY

online tiskárna

Efektivní formy reklamy

  Jak důležitá je efektivní reklama dobře ví každý podnikatel. Právě ona láká zákazníky. Proto je vždy užitečné investovat do dobré reklamy. A možností je v tomto ohledu hodně. Řešení v reklamě je mnoho. Jedním z hlavních propagačních materiálů jsou letáky. Musíte vědět, že navzdory vývoji internetu jsou stále velmi efektivní. Letáky lze distribuovat různými…Continue reading Efektivní formy reklamy

Razitko

Úspěch společnosti je zpečetěn

Vedení vlastního podnikání je celým katalogem zatěžujících činností spojených s jeho vytvořením a ještě větší počet měsíčních zúčtovacích dokladů. V záplavě nemilovaných povinností se poněkud ztrácí prozaičtější, ale ve skutečnosti také důležité věci. Jednou z nich je otázka vytvoření firemního razítka. Měla by společnost mít razítko? V textech poradců k vytvoření vlastního podnikání můžete někdy…Continue reading Úspěch společnosti je zpečetěn

Kdy si vybrat kreativní vizitky?

V podnikání stojí za to vyniknout V praxi vizitka dávno ztratila svůj původní charakter, jakým byl právě přenos základních kontaktních údajů. V současné době lze téměř každého najít a každý může být kontaktován jednoduše vyhledáním osoby nebo společnosti online. To však neznamená, že vizitky ztratily svůj význam. Neboť nyní více než role nosiče jména a…Continue reading Kdy si vybrat kreativní vizitky?

PLAKÁTY S NÁPISY

Plakáty zdobí naše zdi v domě už řadu let. Moderní technologie nám umožňují vytisknout libovolný obrázek i osobní fotografii, abychom mohli každý den vykouzlit krásné vzpomínky a také originálně vyzdobit místnost. V poslední době se však velmi populárními staly plakáty s nápisy. Plakáty s nápisy – co to je? Plakáty (https://justprint.cz) s nápisy, jinak řečeno,…Continue reading PLAKÁTY S NÁPISY

výroba bannerů

Pravidla pro navrhování reklamních bannerů

Jak je známo, reklama je pákou obchodu. Aby však tato páka fungovala a přinášela skutečný zisk v podobě zvýšení obratu společnosti nebo výrazného nárůstu počtu zákazníků, musí být tato reklama především efektivní. Jedním z nejpopulárnějších forem reklamních služeb společnosti nebo podniky jsou reklamní bannery. Proto stojí za to vědět, jaké jsou základní principy, používané při…Continue reading Pravidla pro navrhování reklamních bannerů