Postarejte se o vzhled vašeho sídla

Není žádným tajemstvím, že většina z nás rozhoduje o nákupu produktů nebo služeb především pod vlivem vizuálních vjemů. Ať už je to webová stránka, obchod, servisní centrum nebo sídlo společnosti, musí se prezentovat profesionálně a zajímavě, aby přilákaly potenciální zákazníky. I když máme i ty nejkvalitnější produkty a ceny, nezískáme okruh zákazníků, když je budeme…Continue reading Postarejte se o vzhled vašeho sídla

Reklamní tašky a batohy

Výrobci reklamních materiálů nemají v posledních letech snadný život. Trh je přeplněný novinkami, technologiemi, kterými lze vytvořit doslova vše. Kromě toho musí být reklamní produkty v současné době nejen vizuálně zajímavé, ale také šetrné a nakonec provedené v souladu se všemi pravidly péče o naši Planetu. Reklamní tašky jsou jedním z těch produktů, které prošly…Continue reading Reklamní tašky a batohy

Základní sada firemních kalendářů. Jaké jsou nezbytné?

Plánování je základní dovednost, díky které můžeme dosáhnout profesionálního úspěchu. Díky dobré organizaci práce neztrácíme čas zbytečnými záležitostmi a plánováním našich aktivit do budoucna dokážeme lépe využít příležitosti a předem předvídat situace, které mohou ovlivnit chod naší společnosti. Nepostradatelným nástrojem pro plánování jsou samozřejmě kalendáře. Díky nim jsme schopni naplánovat mnoho událostí, zaznamenat nejdůležitější informace.…Continue reading Základní sada firemních kalendářů. Jaké jsou nezbytné?

Brožura a katalog. Jaké jsou rozdíly?

Trh s reklamními materiály nyní nabízí možnost připravit vše, o čem klient může snít a co navrhne. Tiskárny z měsíce na měsíc rozšiřují svou nabídku a překonávají se v nových nápadech a realizacích. Nejdůležitější je, abychom v naprostém množství možností, které nabízejí současné technologie, správně vybrali propagační materiály, které budou pro naši společnost ideální. Jedním…Continue reading Brožura a katalog. Jaké jsou rozdíly?

Hlavičkový papír navržený on-line

  Kancelářské potřeby jsou osobní součástí osobní nebo obchodní korespondence. Jen zřídka se v soukromém sektoru individuálně vytvořené hlavičkové papíry, které používají tiskařské a typografické možnosti moderních tiskových procesů, poskytují možnost představit se příjemci zprávy prezentovatelným a formálním způsobem. Navržený hlavičkový papír, který obsahuje například monogram složený z prvních písmen jména, je individuálním doplňkem, nejčastěji…Continue reading Hlavičkový papír navržený on-line

Falcování- co je to, jaké je jeho použití?

Každý průmysl má svůj vlastní, charakteristický jazyk. Totéž platí pro polygrafii. Je plná víceméně jasných termínů, které lidé z odvětví používají každý den. Krásným příkladem je falcování-tedy zjednodušeně řečeno ohýbání materiálu. Co byste o něm měli vědět? Jak probíhá a proč se provádí? V čem spočívá falcování? Jak jsme již zmínili-falcování, zkrátka to nejobyčejnější ohýbání…Continue reading Falcování- co je to, jaké je jeho použití?

letak

Tisk akčních letáků-co o nich stojí za to vědět?

V dnešním světě je povzbuzení zákazníků k nákupu produktů nebo využívání těchto služeb klíčovým aspektem při provozování vlastního podnikání. Dobrou volbou bude tisk akčních letáků, pomocí kterých můžete předložit aktuální nabídku obchodu nebo podpořit a stručně představit nabízené služby. Jak probíhá tisk akčních letáků? K tisku akčních letáků se používá lithiový nebo digitální tisk. Typ…Continue reading Tisk akčních letáků-co o nich stojí za to vědět?

Fototapeta-stojí za to si ji vybrat?

Fotografie jsou skvělým nositelem vzpomínek. Na speciálních akcích, rodinných setkáních a dalších důležitých událostech. Fototapeta je skvělým nápadem, jak trochu oživit scenérii. Poskytuje soudržnost, definuje téma a představuje prvek, díky němuž si událost určitě zapamatujeme. Vyplatí se ji vybrat? Pokud ano, kdy? Proč je fototapeta na večírcích tak oblíbená? Fototapety mají obrovskou „oblibu“ na nejrůznějších…Continue reading Fototapeta-stojí za to si ji vybrat?

Reklamní stěny s otvorem – ideální způsob na zapojení příjemců

Každý formát reklamy je řízen několika různými zákony. Tyto rozdíly jsou zřejmé zejména u fyzických formátů. Máme billboardy, plakáty, letáky a právě reklamní stěny s otvorem – tedy tzv. faceboardy (lepenka s otvorem na tvář). Mohou být extrémně účinné. Musíme však vědět, jak je můžeme použít a jakých efektů dosáhnout. Reklamní stěny s otvorem-proč představují…Continue reading Reklamní stěny s otvorem – ideální způsob na zapojení příjemců

Tiskárny a vývoj společnosti. Jak může reklamní tisk pomoci našemu úspěchu?

Reklama má mnoho tváří. Jednou z nich je reklamní tisk, který, jak se ukázalo, má mnoho tváří! Plakáty, letáky, bannery-které z nich se budou hodit a které už odešly „do zapomnění“? Na tuto otázku nelze jednoduše odpovědět. Takže než navštívíte blízké tiskárny, přemýšlejme: jaké jsou vlastně naše potřeby? Nejoblíbenější formáty reklamního tisku-které z nich využívat?…Continue reading Tiskárny a vývoj společnosti. Jak může reklamní tisk pomoci našemu úspěchu?