Hlavičkový papír navržený on-line

 

Kancelářské potřeby jsou osobní součástí osobní nebo obchodní korespondence. Jen zřídka se v soukromém sektoru individuálně vytvořené hlavičkové papíry, které používají tiskařské a typografické možnosti moderních tiskových procesů, poskytují možnost představit se příjemci zprávy prezentovatelným a formálním způsobem. Navržený hlavičkový papír, který obsahuje například monogram složený z prvních písmen jména, je individuálním doplňkem, nejčastěji ručně psané zprávy.

 

Co je hlavičkový papír?

V případě obchodní korespondence jsou záhlaví obsahující důležité informace o odesílateli a povinné obchodní informace důležitým prvkem firemního projektu a vizuální komunikace, která slouží ke zjednodušení obchodních procesů. Jako hlavní součást obchodního vybavení, které se skládá z hlavičkového papíru, krátkého dopisu, vizitky, je hlavičkový papír kotvou a bílým koněm každé společnosti. Možné změny profesionálního tisku prostřednictvím kombinací papírů, písem a grafických prvků, jako jsou pečetě a loga, nabízejí širokou škálu možností ke zvýraznění Vaší společnosti díky profesionálně navrženým výtiskům a odlišení se na pozadí konkurence.

 

U firem zapsaných v obchodním rejstříku se povinné informace týkají vzorů obchodních dopisů. Ne všechny tyto zákony musí dodržovat obchodníci, kteří nejsou zapsáni v obchodním rejstříku.

 

Návrh kancelářského firemního papíru

 

Jako výchozí bod pro firemní projekt je hlavičkový papír vizuálním vyjádřením osobnosti společnosti. Konstrukční prvky desky, jako je písmo, logo nebo pečetidlo, další grafické prvky jako linky nebo plochy, se zde nejčastěji objevují zcela poprvé. Je důležité, aby byly v obchodním dokumentu obsaženy stálé a neměnné informace o společnosti, jako je logo, název a právní forma společnosti, adresa sídla, informace vztahující se na komunikaci (telefon, fax, e-mail, adresa URL společnosti), bankovní údaje a informace z obchodního rejstříku. Řádek referenčních symbolů s tématem, číslem souboru a datem, ale také řádek odesílatele, který může být nutný v případě využívání obálek s okénky, může být již dříve předtisknut. Zápatí může obsahovat pevné údaje o společnosti, jako jsou bankovní údaje a informace z obchodního rejstříku.

 

Hlavičkové papíry jsou většinou vyřezávané a zhotovené ve formátu DinA4 a obvykle bývají navrhovány a označovány ve vertikálním formátu, což by mělo také umožnit archivaci do sdílených složek. Spolu s přizpůsobenými obálkami s okénky na dopisy je zpětný řádek a adresát coby adresní pole důležitou součástí dopisu, jehož poloha je zatím beze změny a je upravována normou DIN 5008.

 

Předtištěný hlavičkový papír nabízí příležitost předvést tyto trvalé údaje společnosti ve vynikající tiskařské a designové kvalitě v barvách a písmech společnosti. Na rozdíl od elektronické šablony, která je zcela vytištěna na laserové nebo inkoustové tiskárně, předtištěný hlavičkový papír vypadá mnohem profesionálněji a budí důvěru příjemce. Pro měnící se údaje, jako je adresa, datum, redaktor, předmět a skutečný obsah dopisu, můžete v aplikaci Word vytvořit šablonu, na které budou stanoveny pozice textových polí a typografie textových modulů směrem nahoru. Hlavičkový papír je zpravidla označován na jedné straně, pro větší množství textu se využijí doplňkové listy.

 

Typograficky je třeba rozlišovat mezi trvalými a neměnnými informacemi na hlavičkových papírech a proměnnými texty písmen a referenčními údaji. Nejsnazším způsobem je výběr písma.

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *