Reklamní stěny s otvorem – ideální způsob na zapojení příjemců

Každý formát reklamy je řízen několika různými zákony. Tyto rozdíly jsou zřejmé zejména u fyzických formátů. Máme billboardy, plakáty, letáky a právě reklamní stěny s otvorem – tedy tzv. faceboardy (lepenka s otvorem na tvář). Mohou být extrémně účinné. Musíme však vědět, jak je můžeme použít a jakých efektů dosáhnout.

Reklamní stěny s otvorem-proč představují tak efektivní formát propagace?

Pravidla marketingu hovoří jasně: čím více konkrétní formát reklamy láká diváky– tím lépe. Reklamní stěny s otvorem jsou v této záležitosti naprosto bezkonkurenční. Již příběh jejich vzniku je založen na interakci s příjemci. A co více-nejčastěji se fotí s pomocí reklamní stěny s otvorem. Fotky pak přistávají na sociálních sítích a ukazují je přátelům.

Jakých marketingových cílů nám mohou pomoci dosáhnout reklamní stěny? Spíše to nebude přímý nárůst prodeje nebo podnět k akci. Přesto nám faceboardy určitě pomohou:

  • zvýšit povědomí o značce na trhu,
  • popularizovat náš visual key,
  • trochu izolovat image společnosti,
  • zmapovat publikum tematický rozsah aktivit.

Reklamní stěny s otvorem (https://justprint.cz/produkty/reklamni-stojany) jsou ideální pro značky, které právě začínají svou činnost na trhu.

Pro které publikum je nejlepší použít reklamní stěny?

Kdo je nejčastěji sveden k fotografování v reklamním stěně? Děti, samozřejmě. Proto bude tento formát zvláště účinný skupinu rodičů. Zde můžeme použít kreslený design (nezapomeňte však, že použití kreslených nebo animovaných postav je spojeno s autorskými právy) nebo podobně.

Individuální charakteristiky publika a jejich použití v reklamní stěně.

Na druhou stranu však můžete tento formát nasměrovat i na bezdětné publikum (nebo ty, pro které to není podstatné). O jaké skupiny se jedná? V první řadě milovníci konkrétního tématu. Příklad? Řekněme, že prodáváme knihy.

Naším cílem jsou: milovníci umění a literatury samozřejmě by se rádi vyfotili u faceboardu, na kterém jsou vyobrazeni bojující literáti – Mickiewicz a Słowacki. Zasadíme zde logo své značky a hleďme – máme angažující a humorný reklamní formát, který nám pomůže získat větší povědomí o naší značce.

Reklamní stěny z otvorem lze využít mnoha způsoby. To stojí za to, pokud chceme například zvýšit povědomí o značce nebo zlepšit její image. Díky interaktivnímu charakteru bude reklama přitahovat publikum a mít lepší výsledky.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *