Tiskárny a vývoj společnosti. Jak může reklamní tisk pomoci našemu úspěchu?

Reklama má mnoho tváří. Jednou z nich je reklamní tisk, který, jak se ukázalo, má mnoho tváří! Plakáty, letáky, bannery-které z nich se budou hodit a které už odešly „do zapomnění“? Na tuto otázku nelze jednoduše odpovědět. Takže než navštívíte blízké tiskárny, přemýšlejme: jaké jsou vlastně naše potřeby?

Nejoblíbenější formáty reklamního tisku-které z nich využívat?

Formátů reklamního tisku je opravdu mnoho. Tím spíše, že kromě standardních, jako např.:

  • plakáty,
  • letáky,
  • billboardy,
  • bannery,

neustále vznikají nějaké nové, jiné – originálnější a doposud nevídané. Které z nich použít a které přeskočit, závisí především na dvou věcech.

  1. Našem odvětví.
  2. Marketingovém cíli, kterého bychom chtěli dosáhnout.

Nebudeme přece používat hrnky s potiskem jako doplněk k objednávce v obchodě k tomu, abychom zvýšili povědomí o značce. Za tímto účelem je nejlepší použít letáky a plakáty nebo billboard na nějakém viditelném místě. Tiskárny nám však mohou pomoci dosáhnout více než jednoho marketingového cíle.

Jakých marketingových cílů můžeme dosáhnout pomocí tiskárny?

Reklamní tisk má mnoho výhod. Jedním z nejdůležitějších je nízká finanční zátěž ve vztahu k množství příjemců. To však souvisí s některými omezeními. U billboardů, plakátů nebo letáků nemáme možnost přizpůsobit reklamu určitému publiku.

Vzhledem k tomu nebodou cíle spojené s prodejem nebo počtem návštěv v sídle dosažitelné. Naopak vše, co souvisí se silou značky a image, bude maximálně dobrým směrem. Příklady?

  • Již dříve zmíněné zvýšení povědomí o značce (billboardy, plakáty, letáky).
  • Propagace nového produktu nebo služby.
  • Rozšíření zprávy o otevření nového obchodního místa nebo sídla.
  • Zlepšení image společnosti na trhu (např. kampaň billboardů propagujících ekologický životní styl nebo předměty zdarma za objednávky v podobě hrnků s potiskem).

Proč je reklamní tisk tak důležitou součástí propagace?

V současné době se značná část příjemců nachází na internetu. Akce výhradně ve virtuálním prostoru nepřinesou požadované výsledky. Tiskárny nám pomáhají zaplnit mezeru (zaujmout publikum, které nepoužívá tak často internet) a ovlivnit publikum v každodenních situacích (dojíždění do práce, nakupování v obchodě atd.).

Díky aktivitám spojeným s reklamním tiskem bude naše marketingová strategie mnohem efektivnější. Stačí, abychom vhodně přizpůsobili svůj cíl možnostem fyzické reklamy.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *