Jak by měla vypadat vizitka?

 Vizitky jsou nezbytné pro téměř každou firmu a osobu, která podniká. Díky nim je možné prokázat identitu značky a propagovat ji. Nosit by je měli především ti, kteří zastávají vysoké posty-ředitelé, manažeři nebo odborníci. Jak vytvořit dobrou vizitku?

Co by měla vizitka obsahovat?

Velmi důležité je promyšlené umístění informací na vizitce, abyste ji mohli hrdě prezentovat klientům a partnerům. Absolutním základem je umístění prvků, jako jsou:

  • jméno a příjmení majitele vizitky,
  • pozice,
  • logo společnosti,
  • název společnosti,
  • adresní údaje,
  • kontaktní údaje.

Tyto produkty se mohou mírně lišit v závislosti na tom, zda je řeč o osobních nebo firemních vizitkách .

Jaké jsou vlastnosti dobré vizitky?

Aby vizitka upoutala pozornost, musí být navržena kreativně. Je velmi důležité zaměřit se na grafické prvky způsobem, který odkazuje na systém vizuální identifikace společnosti. Neexperimentujte s prvky, jako je velikost vizitky – je lepší vsadit na typickou, díky které se předmět snadno vejde do libovolné peněženky. V jiných záležitostech, jako je například materiál, si lze dovolit větší originalitu, díky které má společnost šanci uspět. Vizitka (https://justprint.cz/produkty/vizitky) nemůže obsahovat nadbytečné informace-transparentnost vám umožní lépe si ji zapamatovat. Vizuální aspekt se skládá nejen z barev, ale také správně zvoleného písma a grafiky. Všechno musí být koherentní. Před objednáním tisku vizitky stojí za to zapřemýšlet o otázce spadávek-pokud je okraj připraven nesprávně, estetika bude narušena a některé prvky budou oříznuty. Je také užitečné zvážit, zda by projekt měl být jednostranný nebo oboustranný. Horizontální vizitky se vyskytují nejčastěji, zatímco vertikální mohou nechat značku vyniknout. Je užitečné vědět o zvyku umístit logo v levém horním rohu vizitky. To je způsobeno zvykem člověka číst zleva doprava. Před tiskem projektů ve velkém nákladu se doporučuje provést zkušební tisk na jednoduché tiskárně.

Stojí za to ztrácet čas navrhováním vizitky?

Vizitka se zdají být tak běžným předmětem, že ne všichni věnují pozornost jejich správnému designu. Promyšlený design umožní společnosti vyniknout mezi konkurenty, takže stojí za to strávit jeho návrhem nějaký čas. To umožňuje přilákat více zákazníků.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *