Kdy si vybrat kreativní vizitky?

V podnikání stojí za to vyniknout

V praxi vizitka dávno ztratila svůj původní charakter, jakým byl právě přenos základních kontaktních údajů. V současné době lze téměř každého najít a každý může být kontaktován jednoduše vyhledáním osoby nebo společnosti online. To však neznamená, že vizitky ztratily svůj význam. Neboť nyní více než role nosiče jména a telefonního čísla plní roli prvku, který by nás měl odlišovat od ostatních.

Pokud bude naše vizitka prakticky stejná jako stovky dalších, které naše potenciální protistrana hodila do šuplíku, pak ji pravděpodobně nikdy nevyužije. Jiná věc je, když už na první pohled naše vizitka zaujme. Pak můžeme porazit naše soupeře jen proto, že jsme se snažili v přípravě vizitky.

vizitka

Jak vytvořit vynikající vizitku?

Začněme prověřováním našich možností. S neomezeným rozpočtem si samozřejmě můžeme dovolit všechno-v praxi se však spíše setkáme s určitými omezeními. Pojďme se podívat, jaké druhy papíru máme na výběr, můžeme použít kompletní barevnou paletu nebo možná dokonce i některé jedinečné barvy-například fluorescentní barvy, vizitka s hrubou strukturou nebo by naše vizitka měla vonět? Vše samozřejmě závisí na povaze našeho podnikání. Můžeme také chtít experimentovat s tvarem vizitky-to není nutně nudný obdélník-přemýšlejme o zaoblených rozích. Vizitka by také neměla být plochá. Přemýšlejme o reliéfech, vyvýšeninách nebo o nějakých dalších prvcích, které jsou nalepeny na vizitku, určitě ji odliší z davu.

 

Buďme opatrní, abychom to nepřeháněli

Pokud pracujeme například v uměleckém průmyslu – pak jakýkoli výrazný prvek bude vítán. Nicméně, když naše pozice musí být přirozeně spojena s vážností, důstojností a profesionalitou, musíme být zdrženlivější. Jako právník je lepší na vizitku umístit například ne zcela vhodné, byť výrazné potisky.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *