tisk vizitek

Vyplatí se stále tisk letáků?

Všichni jsme četli články, v nichž je uvedeno, že „tisk je mrtev“, ale je důležité si uvědomit, že jsme fyzické bytosti, které stále potřebují a touží po fyzickém jednání. Podle Content Marketing Institute dva ze tří marketingových odborníků v současné době zanedbává používání tištěných médií jako součást své marketingové strategie. To znamená, že spousta obchodníků denně ztrácí příležitosti, čímž omezuje své šance na úspěch, které online marketing nemůže poskytnout. Příkladem síly tisku je skutečnost, že i Google stále posílá tištěnou přímou poštu uživatelům Adwords.

 

Vystoupit z davu s potiskem brožur

Vzhledem k tomu, že e-mailový marketing každodenně přeplňuje naše poštovní schránky, je stále obtížnější zvýraznit vaše podnikání proti konkurenci. Existuje obrovský rozdíl v počtu společností, které fyzicky posílají tištěné marketingové materiály (např. složené letáky) svým potenciálním zákazníkům V důsledku toho v dnešním digitálním světě je čas využít vakua zasláním tištěných letáků a brožur, což bude určitě dobrý způsob, jak vystoupit z davu. Vysoce kvalitní tisk maximalizuje expozici a vytváří dlouhotrvající efekt. Váš zákazník může zacházet s tištěným materiálem kdykoli chce a v době, která mu vyhovuje. Brožuru nebo leták lze také předat někomu, kdo může mít zájem o vaše služby, nebo nechat na stole, kde může trpělivě čekat na zájem. Marketing prostřednictvím tisku vyvolává skutečný zájem o vaši společnost bez použití otravných rušivých metod. Levný tisk tak nakonec může přinést bohaté výsledky.

 

Synergie internetového marketingu a digitálního tisku

Tištěné letáky, brožury, letáky a plakáty fungují dobře jako samostatné kampaně, ale fungují ještě lépe při použití spolu s marketingovým úsilím v síti. Tisk lze použít ve spojení s online nástroji, které osloví úplně jiné publikum. Zatímco někteří zákazníci mohou vidět vaše aktuální nabídky na sociálních médií nebo na vašich webových stránkách, jiní vůbec nenavštěvují vaše online platformy. V tomto případě je tisk skvělým způsobem, jak pokrýt celou zákaznickou základnu, stejně jako potenciální konverzi offline zákazníků na internet (cross-marketing).

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *