letak

Jak by měl vypadat reklamní leták?

Při rozhodování o vytvoření letáku, který nejen upoutá pozornost, ale také vhodně podpoří konkrétní společnost nebo službu, musíte dodržovat tři nejdůležitější pravidla.

Leták s chytlavým heslem

Když zákazník dostane leták do ruky, většinou se diví, proč by měl tuto nabídku využít. Některé suché skutečnosti nestačí. Proto je výběr správného hesla nebo sloganu tak důležitý. Potenciální zákazníci se při pohledu na nabídku společnosti ptají, zda pomůže vyřešit jejich problémy. Zaměřte se proto více na konkrétní úkoly, které vám pomohou popsat problém, než na podrobný seznam profesionálních zařízení zakoupených podnikem.

Leták slibující výhody

Může to být například slevový kód, kupón umožňující malý dárek nebo důležitý tip. Musí to být nějaký konkrétní doplněk, který nejen zvýrazní nabídku mezi tisíci dalšími, které zaplavují trh, ale také povzbudí zákazníka, aby takový leták schoval do kapsy, než aby ho hodil do koše. Leták, který má podobu reklamního kuponu, je navíc již sám o sobě vyšší hodnotou než standardní reklamní brožura. Je však třeba také věnovat pozornost platnosti takové nabídky. Musíte přesně popsat, co musí klient udělat, například, „Zobrazit leták výběrem jakékoli procedury z nabídky a dostanete slevu 20%“, nebo „Zadejte číslo slevového kódu při placení a dostanete dárek zdarma“.

Každý, koho tato nabídka nakonec zaujme, se o ní bude chtít dozvědět o něco více. Efektivní leták je ten, který je specifický, zajímavý a výstižný. Proto je důležité uvést způsoby dalšího kontaktu, kde zákazníci získají veškeré další a potřebné informace.

Máte-li zájem o vysoký úspěch reklamní kampaně, ujistěte se, že ji zákazníci sami vyhledávají, mají zájem o její obsah, než aby ji dostali frustrujícím způsobem na ulici.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *