letáky

Tisk letáků. Vyplatí se to?

Letáky jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace, pokud kampaň vedeme promyšleně. Že jdou hned do koše? … To je populární mýtus pro slabochy. Letáky stále zůstávají nejlevnějším a skvělým způsobem, jak oslovit širokou škálu lidí. Co je důležité, tak oslovují také velkou skupinu potenciálních zákazníků, kterou nelze oslovit prostřednictvím internetové reklamy, protože nepoužívají nejnovější technologie nebo je využívají jen v omezené míře.

 

Reklamní letáky – stojí za to je ještě dělat?

Především stojí za to položit si otázku, co – samozřejmě, kromě sběratelských důvodů – způsobuje, že některých reklamních letáků se okamžitě zbavíme, zatímco ostatní u nás zůstanou déle. Vzhled není bezvýznamný: vyšší hmotnost, lesklý papír, barvy, které přitahují pozornost. Tisk letáků na čímkoliv a jakkoliv nepřitáhne pozornost potenciálních zákazníků.

Reklamní letáky – co by měly obsahovat?

Nejdůležitější však je, samozřejmě, nabídka na letáku. Stojí za to poskytnout ceny nabízených služeb, QR kód vedoucí přímo na naše webové stránky, skvělý nápad je také připojit slevový kupón. Sleva je chytrý dárek, pro který musíte jít za dárcem. Zákazníci s kupony jsou ti, kteří se nejčastěji vracejí.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *