PROJEKT A TISK LETÁKU – NA CO JE VHODNÉ PAMATOVAT?

Leták je jedním ze základních reklamních nástrojů, které jsou léta využívány jak velkými korporacemi, tak malými firmami. Společnosti mi zadávají projekty, které mají být přesným odrazem působení firmy, ale také nástrojem, který nejenže přitáhne pozornost zákazník, ale také ji udrží. Tisk letáku je základní záležitostí doprovázející spuštění jakéhokoli obchodu.

 

Efektivní a stylový leták

Především beru v úvahu to, že žijeme v kultuře obrázků, ale také skutečnost, že to, co je představováno na snímku nebo obrázku se značně efektivněji dostává do podvědomí zákazníka a zůstává tam na delší dobu. Proto je do každého letáku nezbytný snímek spojující tematicky s odvětvím. V rámci možností je dobré si pomáhat výkresy nebo tabulkami, například pro představení úspěchů společnosti. Samozřejmě na letáku nemohou chybět takové informace, jako údaje společnosti, zejména ty, které umožňují kontakt s ní.

 

Jaké letáky jsou nejefektivnější? Z mé zkušenosti vyplývá, že ty jednoduché, jasné a přehledné, neobsahující příliš mnoho textu, zejména v jednom kuse. Zákazníci si mnohem lépe přisvojují údaje uvedené atraktivním způsobem než prostý text. Kde zadat tvorbu takového letáku? Zvláště se vyplácí jejich objednání on-line, protože takové firmy nabízejí atraktivnější ceny v porovnání s kamennými tiskárnami. Spojuje se to mj. s nižšími náklady na vedení podniku.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *